Tom Verberne
Intern

Tom (1993) begon in 2015 aan de studie Art & Economics aan de Hogeschool voor de Kunsten te Utrecht. Vanuit zijn multidisciplinaire achtergrond begeleidde hij de afgelopen jaren een breed scala kunstenmakers in het verwezenlijken van hun ideeën, zowel inhoudelijk als zakelijk. Meer recent onderzocht hij in zijn thesis hoe gedragswetenschappelijke inzichten en kunst elkaar kunnen versterken om millennials een aanzetje te geven tot het veranderen van hun koopgedrag. De bijbehorende ontwerpoplossing werd een installatie die bezoekers onverwachts confronteerde met het verhaal dat achter hun kleding schuilgaat. Beiden werden genomineerd voor een HKU-award in de categorie vernieuwing.

Oké, genoeg in de derde persoon.

Ik ben hier omdat ik een steentje bij wil dragen. Wil helpen creatieve oplossingen te vinden voor complexe problemen. Ik wil over ze leren, leren van de mensen die moeten dealen met de consequenties van deze problemen, leren over verschillende oplossingsrichtingen. Ik wil ervaren hoe het is om te werken in een team, te werken voor verschillende opdrachtgevers met verschillende problemen. Ik wil luisteren, aan het denken gezet worden, praten over mogelijke toekomstscenario’s. En that pretty much sums it up..

tom@designinnovationgroup.nl